Mała dziewczynka w wielkim świecie
Mój prywatny osobisty blog

Gratulacje dla Licealisty!

Licealista pochwalił się dzisiaj, że na jego bloga zajrzało wczoraj 7120 osób i że miał już dwieście tysięcy wejść. Kurczę, kiedy ja będę miała tylu czytelników? Na razie mam około czterystu odwiedzin dziennie – niby nieźle, ale ponad siedem tysięcy w ciągu jednego dnia to jest niesamowite!!!
Pozdrawiam Cię, Licealisto i gratuluję! Rewelacyjny wynik i to wszystko pomimo tego, że nie ma Cię w oficjalnych rankingach WordPressa!

Komentarze 3 to “Gratulacje dla Licealisty!”

  1. Czterysta dziennie to i tak dużo w porównaniu do moich statystyk. 🙂 Trzy dni temu, jak dzięki Jozinowi z bazin i Kabaretowi Pod Wyrwigroszem podskoczyły do 600 to przeżyłem szok. 😀

  2. No to chwalę się dalej: wczoraj (12 lutego) było 10.100.
    Sam jestem w szoku.

    Pozdrawiam!


Skomentuj

