Mała dziewczynka w wielkim świecie
Mój prywatny osobisty blog

Dziewictwo na sprzedaż jako medialny show

Artykuł z Dziennika:

Dziewictwo na sprzedaż jako medialny show

Natalie Dylan, 22-letnia Amerykanka, która we wrześniu wystawiła na aukcji swoje dziewictwo na sprzedaż, poznała właśnie kupca, z którym spędzi noc. Stało się to w popularnym talk-show „Tyra Banks Show” nadawanym w telewizji Fox. Zjawisko handlu własną niewinnością zamieniło się w medialne widowisko.
O młodej Natalie zrobiło się głośno we wrześniu tego roku, kiedy ogłosiła w internecie, że sprzeda swoje dziewictwo. Cena wywoławcza – milion dolarów. Dziewczyna chciała wystawić swoją ofertę na popularnym serwisie aukcyjnym e-Bay, firma jednak jej odmówiła. Sprawą zainteresował się autor radiowego programu „Howard Stern Show”, który „wypromował” ofertę Dylan. A dzięki medialnemu cyrkowi licytację przeprowadził na swojej stronie internetowej amerykański dom publiczny Moonlite Bunny Ranch.

Chętnych nie brakowało, targ już został dobity. Dzisiejszy „Guardian” poinformował, że Natalie Dylan, znowu za pośrednictwem mediów, bo podczas popularnego talk-show, poznała właśnie 59-letniego kupca swojego dziewictwa, z którym spędzi noc. „To milowy krok w stronę tryumfu feminizmu” – cieszył się obecny w studio „Tyra Banks Show” przedstawiciel Moonlite Bunny Ranch. To właśnie w tym domu publicznym transakcja ostatecznie zostanie zrealizowana.

Dlaczego młoda dziewczyna postanowiła wystawić się na sprzedaż? Odpowiada z pewną siebie miną – chce mieć pieniądze na kontynuowanie nauki. „Żyjemy w społeczeństwie kapitalistycznym, dlaczego więc nie miałabym spieniężyć swojego dziewictwa?” – mówiła w programie Tyry Banks.

Choć historia Natalie Dylan brzmi przerażająco, nie jest jedynym takim przypadkiem. Co gorsza – na podobne pomysły wpadło już tyle młodych kobiet, że o licytowaniu dziewictwa można mówić jak o zjawisku. Pierwsza nagłośniona publicznie propozycja tego typu padła w 2005 r. w Peru. Niespełna osiemnastoletnia Graciela Yataco chciała wtedy sprzedać swój pierwszy raz za równowartość 5 tys. dolarów. Cena rosła błyskawicznie, stanęła jednak na sumie 1,5 mln dolarów – dziewczyna pod wpływem opinii publicznej i peruwiańskiego Kościoła wycofała się z aukcji.

Lawina jednak ruszyła. Niektóre portale internetowe stworzyły już nawet listy ofert sprzedaży dziewictwa. Znalazła się na nich Rosie Reid, lesbijka z Bristolu, która za 20 tys. dolarów sprzedała się 44-letniemu rozwodnikowi. Swoją niewinność wystawiła też włoska modelka Raffaella Fico, bardzo podekscytowana i ciekawa, kto zapłaci jej 1 mln euro. Pieniądze przeznaczy na dom w Rzymie i na naukę aktorstwa. Zjawisko stało się już tak powszechne, że swoje dziewictwo chciał nawet sprzedać mężczyzna – angielski fanatyk komputerów, David Vardy. Jednak mimo oferowanej przez anonimową kobietę kwoty 15 tys. dolarów, chłopak zrezygnował.

Natalie Dylan nie zamierza rezygnować. Śmiało opowiada o swojej decyzji, patrzy odważnie w obiektywy fotografujących ją aparatów, a internet pełen jest jej roznegliżowanych zdjęć. Wygląda na osobę zadowoloną z siebie. Czy dlatego, że stała się gwiazdą wielkich amerykańskich mediów?

Advertisements

Jedna odpowiedź to “Dziewictwo na sprzedaż jako medialny show”

  1. Dziwne że tak drogo sie sprzedaje coś tak powszedniego:)


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: